X
تبلیغات
رایتل

لیست منابع مختلف در باب مخاطب شناسی بر اساس قاعده علمی:

دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:51

روانشناسی رسانه – محمد علی حکیم آرا – انتشارات صداوسیما – چاپ اول – زمستان 1388
انحصار رسانه ها – بن.اچ. بگدیکیان – ترجمه داوود حیدری – نشر مرکز مطالعات و توسعه – چاپ اول – تابستان 1374
افتصاد رسانه ها – رابرت.جی.پیکارد- ترجمه داوود حیدری – چاپ اول – نشر مرکز مطالعات و توسعه – چاپ اول 1374
رسانه های فراگیر ؛ سیایت و دموکراسی – جان استریت – ترجمه روح ا... فقیهی نژاد – نشر شهاب – چاپ اول 1384
دیپلماسی رسانه ای – محمد اسماعیلی – نشر جام جم – چاپ اول – زمستان 1388
دین در عرصه رسانه – استوارت هور – ترجمه علی عامری مهابادی – نشر دفتر عقل – چاپ اول  1388
رسانه ؛دین ؛ فرهنگ – استوارت هور – ترجمه مسعود آریایی – نشر سروش – چاپ اول – تهران 1382
رسانه ها و بازنمایی ها – سید محمد مهدی زاده – نشر دفترمطالعات و توسعه – چاپ اول 1387
نشانه شناسی رسانه ها – مارسل دانسی – ترجمه گودرز یرانی و بهزاد دوران – نشر مطالعات و توسعه – چاپ اول
انحصار نوین رسانه ای – بن.اچ.باگدیکیان – ترجمه علی رضا عبادتی - نشر مطالعات و توسعه – چاپ اول
مدیریت و رسانه – عبدالرضا عالی زاده – نشر آسیا – چاپ اول 1388
رسانه و سلامتی – کدایوسیل – ترجمه ناصر بلیغ – نشر طرح آینده – چاپ اول 1387
مخاطب شناسی- دکتر مهدی منتظر قائم – نشر دفتر مطالعات و توسعه – چاپ سوم – 1380
برای درک رسانه ها – مارشال مک لوهان – ترجمه سعید آذری – نشر مرکز مطالعات و توسعه – 1377
نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی – هرمز مهرداد – نشر موسسه فاران – چاپ اول 1380

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo