مخاطب شناسی

این صفحه،صفحه آموزشی کلاس درس مخاطب شناسی به راهنمایی استاد محمود اربابی است.

مخاطب شناسی

این صفحه،صفحه آموزشی کلاس درس مخاطب شناسی به راهنمایی استاد محمود اربابی است.

لیست منابع مختلف در باب مخاطب شناسی بر اساس قاعده علمی:


روانشناسی رسانه – محمد علی حکیم آرا – انتشارات صداوسیما – چاپ اول – زمستان 1388
انحصار رسانه ها – بن.اچ. بگدیکیان – ترجمه داوود حیدری – نشر مرکز مطالعات و توسعه – چاپ اول – تابستان 1374
افتصاد رسانه ها – رابرت.جی.پیکارد- ترجمه داوود حیدری – چاپ اول – نشر مرکز مطالعات و توسعه – چاپ اول 1374
رسانه های فراگیر ؛ سیایت و دموکراسی – جان استریت – ترجمه روح ا... فقیهی نژاد – نشر شهاب – چاپ اول 1384
دیپلماسی رسانه ای – محمد اسماعیلی – نشر جام جم – چاپ اول – زمستان 1388
دین در عرصه رسانه – استوارت هور – ترجمه علی عامری مهابادی – نشر دفتر عقل – چاپ اول  1388
رسانه ؛دین ؛ فرهنگ – استوارت هور – ترجمه مسعود آریایی – نشر سروش – چاپ اول – تهران 1382
رسانه ها و بازنمایی ها – سید محمد مهدی زاده – نشر دفترمطالعات و توسعه – چاپ اول 1387
نشانه شناسی رسانه ها – مارسل دانسی – ترجمه گودرز یرانی و بهزاد دوران – نشر مطالعات و توسعه – چاپ اول
انحصار نوین رسانه ای – بن.اچ.باگدیکیان – ترجمه علی رضا عبادتی - نشر مطالعات و توسعه – چاپ اول
مدیریت و رسانه – عبدالرضا عالی زاده – نشر آسیا – چاپ اول 1388
رسانه و سلامتی – کدایوسیل – ترجمه ناصر بلیغ – نشر طرح آینده – چاپ اول 1387
مخاطب شناسی- دکتر مهدی منتظر قائم – نشر دفتر مطالعات و توسعه – چاپ سوم – 1380
برای درک رسانه ها – مارشال مک لوهان – ترجمه سعید آذری – نشر مرکز مطالعات و توسعه – 1377
نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی – هرمز مهرداد – نشر موسسه فاران – چاپ اول 1380

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد